AFM kies voor bescherming financieel kwetsbare consumenten; nr. 830

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

11/02/2020

De AFM heeft haar strategie voor 2020-2022 gepubliceerd. De AFM kiest er voor om extra aandacht te geven aan bescherming van consumenten in kwetsbare situaties.

Dit zijn de onderwerpen in deze DFO Wft nieuwsbrief:

  • De veranderende markt maakt extra bescherming noodzakelijk
  • Belang softwareontwikkelaar neemt toe
  • Verschuiving naar digitale bedieningsconcepten vraagt aanscherping toezicht
  • Focus op pensioen en hypotheken
  • Ook digitale omgevingen dienen klantgericht te zijn
  • Claim duurzaamheid moet meer dan verkoopslogan zijn

Wilt u deze hele nieuwsbrief lezen? Neemt u dan een abonnement op de Wft nieuwsbrief. U ontvangt dan automatisch alle afleveringen. U kunt zich aanmelden via deze link.

Deel deze nieuwsbrief via sociale media

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin